Dessa människor kan gå och DÖ

Jahadå.

Då tycker jag så här:
Personer som går runt och säger lögner om mig kan gå och dö. Skiter fan i hur jävla små de än är, en lögn är en lögn. Den här lögnen var dessutom så underbart onödig och något som ingen BRYR sig ett jävla skit om. Varför ska man behöva dra sånna patetiska lögner för uppmärksamhet.

ugh

Och så får man veta att det skvallrats lite om mig. Ja, jag vet att det var lite "skandal" eller något, och ja det var sant, och nej jag bryr mig egentligen inte om att folk vet, men det är så jävla onödigt att gå runt och säga det till folk. Vad tjänar man på det då? Ett samtalsämne ja, som kommer tillbaka och biter mig i röven.

PMS. Ja.

Folk kan bara... dö om de ska vara sånna jävla waste of breath.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0