Det droppar vatten på SLs bussar

Ja, hej igen.

Igår när jag åkte hem från skolan satte jag mig på bussen sista sträckan hem, och upptäckte då att jag satt mig i någonting blött. Bussen läckte vatten, och det droppade ned på mig också. Usch, sånt vill man inte ha.

Tänkte inte speciellt mycket på det, men nu när det hände idag igen, och på två olika ställen i bussen, och inte bara längst bak, undrar jag om jag kanske borde ringa till SL och säga till dem att deras bussar gråter (visst var det där lite filosofiskt? y/y? *hoppfull*)

Och Victoria håller nu på att skrika på telefonen. Den ringer för ofta enligt henne. Jag sitter kvar och lyssnar på henne medan hon lackar. Så jävla kul att lyssna på. Men sen när hon svarar så låter hon glad och snäll. Hmph, inte skulle hon göra sådant för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0