Det jag fick på min födelsedag

Födelsedagen? Ja den var bra. Men SL kunde ändå inte uppföra sig ordentligt och jag hade några smärre svordomar att ge dom.

Födelsedagspresenter var:
en grå pennkjol
ett svart långt linne
en turkos kofta
(som mamma säger är grönt, men jag tycker mer är blått... just den färgen tror jag inte att jag kan se!!)
en svart och rödrandig tunika
en grönrutig linnetunika
trosor
och så pengar


Från syskonen:
en "ung vuxen bok" som jag tycker är för rolig att läsa (trots att jag läser mer avancerat (även om mitt spårkbrukt tyder på annat), så älskar jag ung vuxen böcker) (Från Emelie (+ Stefan och Elsa))
Mysig mörkblå tunika (Från Emelie (+Stefan och Elsa))
ögonskugga från MUP (från Matilda)
New Moon Soundtrack (kärleeeeek!!!!) (Från Victoria)
presentkort till nästan-var-som-helst (från Johanna)

=)

Idag fick jag också ett super-snyggt födelsedagskort från min stora syster Johanna (bli avundsjuka, för ni bör bli det). Det var skit snyggt! På framsidan var det en bild av mig och Victoria från när vi var 12 år, som Marie har tagit, där Victoria viskar någonting i mitt öra. Jätte gullig bild, och nu har jag den som ett födelsedags kort.

Ja den, den får plats i mitt rum.

Nu verkar jag skit materialistisk, men det är för mycket att gå in på om jag ska snacka om annat också. Sen tror jag också att ni bryr er sååå mycket.

För övrigt?

Pallar inte.


Kommentarer
Postat av: Yaoi

Aaaah 2000-talet :) Om buddister tar över världen kommer dom inte ha detta århundrade i deras historiaböcker ^^

2009-11-25 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0