Efter ett 45 timmar långt uppehåll

Nu har jag inte updaterat på 45 timmar. Anledningar?

Älvsjömässan
New Moon premiär
Elsa's 1 års dag!

Det var fail med pendeltågen igår på morgonen. Precis när jag kom till Centralen började de släppa igenom tåg igen. Usch. Fick verkligen panik där ett tag. När jag kommer dit har vår skola inga broschyrer (stavning?), och inga poängplaner. Bland annat. Så vi var några som satt där och väntade på att någon skulle komma och låsa upp. Hemskheter.

New Moon var faktiskt bra. Trots alla irriterande människor som ska störa med massor av prat. Och de som hatade Jacob, tydligen, och skulle skratta varenda gång han var med och sa någonting. Vilket var större delen av filmen. Wtf, det är det enda jag säger. Annars var den väldigt bra, enligt mig. Kanske tre av fem istället för två som kritiker sagt. Kanske skulle jag vara generös och ge den en fyra. Jag var trött när jag såg den, så jag kanske missade det som gjorde att den skulle fått en fyra av mig.

Och idag fyller Elsa 1 år! Så vi har självklart firat det. Matilda stängde vår bils baklucka rakt på mitt huvud. Tur som det var började jag inte blöda.

Elsa är världens gulligaste. Jag blir helt... wow varenda gång jag träffar henne. Hon går nu, säger där ganska ofta, älskar allt som blänker och fåglar. Och mobiler, såklart. Hon är världsbäst.

Men, puss. Nu ska jag skriva lite. Halv sova också. Fortfarande trött efter igår.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Små barn är söta :P

2009-11-22 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0