En förkyld Rebecca rabblar på

Jag mår lite halvt om halvt dåligt just nu. Speciellt efter några lite anorlunda och störande drömmar som handlade om saker jag helst inte skulle vilja tänka på. Det konstigaste var vilka som var med i drömmen, och sakerna de sa.

Blä.

Vi har arbetat i 3d studiomax i skolan, och det är helt fantastiskt roligt att jobba med. Vi ska designa ett rum, insidan av den alltså. Jag har valt ett sovrum som jag trodde skulle vara medelsvårt, men visade sig vara löjligt lätt. Vilket det också är kul. Behöver bara göra en garderob och en byrå lite mindre, men det är inte speciellt svårt.

Nu la antennen av här hemma, vilket jag inte direkt sörjer. Min mamma kommer nog bli arg om det fortsätter hela dagen och gör att hon missar idol. Hon gillar idol. Funderar på att ge henne den där idol skivan i julklapp... kanske.

Hämtade ut biljetterna till New Moon igår. Jävligt många det blev, och det kostade en liten slant (var tvungen att lägga ut lite för några andra så länge), och kände mig rätt löjlig när jag sakligt sa hur mycket pengar jag gett honom "så, här har du x kronor", och han verkade väl tycka det var lite humoristiskt för han svarade "och här har du fem". Hmm.

Sen blev det missförstånd med hon tanten vars vagn jag bar ned för en trappa. Lite pinsamt missförstånd som fick jag att tänka på att sjunka genom jorden. Tyvärr var jag redan under jorden, efter som jag var i en t-banestation, men lite längre kunde jag kanske skjunka.

Nu ska jag fortsätta skriva. Vill nå 13k idag, vilket betyder att jag måste skriva 1,5. Då ligger jag 500 ord före, trots att jag skriver 166,7 ord för lite :P Hehe.

Sen kommer Marie, för hon fyllde 18 för snart en vecka sedan, men eftersom hon flyttat ut på landet, och att hon fyllde ARTON, betydde det att vi inte hunnit fira henne ordentligt ännu. Men jag har sjungt för henne. Det har jag faktiskt. Hemskt dålig sjöng jag. Men sjöng gjorde jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0