Förberedelser inför gymnasiemässan imorgon

Imorgon ska jag jobba på gymnasiemässan, och jag är redan vilse...

Kläderna är framme. Dvs. Skoltröjan, en svart kjol men inte strumpbyxorna. Trots mitt välorganiserade rum (just nu), var det svårt att hitta allt. Kanske för att skoltröjan låg på en hög längst in i hallen (eller korridoren till tvättstugan).

Sen tänkte jag på den brillianta idén att ta reda på vart jag skulle gå imorgon, så att jag visste. Till skillnad från förra året då jag fick stå vid kartan och leta reda på vår skola, men tillslut virrade jag runt en stund ändå. Suck. Undra hur många gånger jag går vilse imorgon.

Men jag hittar oss inte på kartan. Först letar jag efter C10:69, men det visade sig vara ett annat gymnasium, med en helt annan färg på rutan än vi. Nu letar jag efter C11:21 orange på typ röda elle gröna gatan. Kommer inte ihåg vad Sherry sa. Näpp, jag såg fel färg. Det var en ljusare orange. På orangea gatan står vi på, en bit bakåt i hallen. Oj, nu tappade jag bort mig igen.

Ja, så här kommer det alltså gå resten av kvällen.

Good luck for me!

Ses imorgon Stockholmska nior! ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Vi kommer äga alla andra där! Fast gå vilse lär vi ju göra...

2009-11-18 @ 21:13:06
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: Yaoi

Ha de skoooj! :D

2009-11-18 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0