Idag är en sån där WOHOOO dag

Ja idag vaknade jag jätte tidigt. Tänkte åka långt ut till helvetet för att ta vaccinet, men inte fanns det något sådant kvar inte. Om vi bara hade åkt tiiidigt som jag planerat, hade vi fått det, men ICKE! Både pappa och Victoria var löjligt slöa. Jahapp, om jag får influensan nu skyller jag på dem.

Sedan åkte jag för att träffa Pia, Mickis och de två gamla högstadie kompisarna Carro och Carro. Vi satte oss på ett cafe och satt där i säkert tre timmar och babblade på om ganska mycket, men ganska lite ändå.

När vi gick till busshållplatsen stod Vafa där (hej Vafa! xD), ännu en person från högstadiet, och vi snackade lite, för han skulle ju också med bussen!! Häpnad.

Nu ska jag laga mat. Tacos blir det. Sedan ska jag gå över till Pia och mumsa på Ben & Jerry's som jag övertygade henne att vi skulle dela på. Jag är bäst på sånt, för jag vet att Pia har en svaghet, och den börjar på B och slutar på en & Jerry's...

Och att skriva romananalys är ju inte att tala om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0