Jag hjälper till med forskningen

Imorgon fyller jag år.

Om du är ett fan av Miley Cyrus kan jag säga att jag fyller exakt lika mycket hon gör. Alltså, 17 för er som är som jag, och inte riktigt bryr sig. Men, hur vet jag detta? Sökte på 23 November på wikipedia, och tada!

Pappa åkte till Tyskland idag, och kommer hem på min stora systers födelsedag, på onsdag. Första födelsedagen vi firar utan honom. Han sa att han skulle vara hemma nästa år, för 18 är jus stort. Det är bra pappa, sånt gillar jag.

Alltså är det bara jag, min tvillingsyster Victoria och mamma hemma imorgon. Vi firar med tacopaj och kladdtårta. Mums.

Och idag har jag hjälp till med forskning. Här hemma i mitt hus. Jag spottade i ett rör och stängde sedan igen det, tog av en tratt, satte på ett lock och gjorde det hårt, och skakade sedan i fem sekunder (mamma skakade, men nu pratar vi inte om det). Anledning? DNA tester på tvillingar. De kommer se att jag och Victoria är så olika som syskon bara kan vara. Det finns de som tvivlar på att vi ens är släkt. Sedan finns det de som hävdar att vi är lika som bär -- det är dom man frågar om de tagit någonting.

Dessutom kan jag glatt medela att jag inte fått någon bula efter Matildas smäll med bakluckan igår. Inte ens ett sår. Men ont gjorde det ändå...

De som ger mig bakat imorgon är jätte snälla. För jag fyller ju faktiskt år...

Kommentarer
Postat av: Pia

1. jag ska också göra tvillingtestet.

2. Du får inte bakat av mig imorn för ärligttalat så har jag inte hunnit, men jag älskar dig otroligt mycket så jag kommer att ge dig det en annan dag!

PUSS älskade du!

2009-11-23 @ 00:07:10
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill göra de första

Gör väl andra men känner dig inte riktigt liiika bra som pia xD

Och grattis igen :) Vill också ha bakat när jag fyller år (A)

2009-11-23 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0