Jag skriver, och skriver, och skriver

Nu är jag hemma igen, och har varit det i en timma.

På tåget satt jag och skrev, vilket var väldigt härligt. Tog den bakre vagnen och satte mig lite längre bak än vanligt, med en rygg bakom mig för att tysta mina paranoida tankar att någon läste vad jag skrev bakom ryggen på mig. Usch, jag hatar när folk läser över axeln, eller tittar över axeln när man jobbar. Det är otroligt frustrerande och gör bara att jag kör fast.

Där fick jag en hel del skrivet. Kan vara att jag är något av ett proffs på att skriva monologer, jag kan rabbla på om samma sak om och om igen i olika formuleringar. Det är bäst.

Överlevnads tips idag?
- läs aldrig igenom det du skrivet (du kommer deleta hela skiten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0