Killar ska inte säga någonting om mensvärk, om de inte är "åh det är så synd om dig"

Okej, jag är så där trött så att när jag skulle logga in kunde jag inte riktigt komma ihåg hur man skrev ett snabel-a (nu kan jag - se @). Efter några misslyckade försök (där jag bland annat råkade klistra in en annan text... vet inte riktigt hur det gick till (ja, ctrl+v, men nu tryckte jag inte på det))

Tänkte skriva ett inlägg om den där förbannat dumma, men roliga, snubben som kom och snackade i min skola i ettan om droger och annat man inte ska hålla på med. Det var jätte bra, fram tills han började prata om ipren, alvedon, ibumetin och annat sånt små-godis till värktabletter. Då tog han upp frågan om varför tjejer alltid går runt med värktabletter i väskan, och jag sitter längst bak och skrattar gott och roppar 'en vecka i månaden', eller något liknande. Men ingen hör mig. Så bra skriker jag (nä, jag har faktiskt bevisat i gamla stan att jag kan skrika som en riktig tjej).

Varför trodde han att tjejer hade värktabletter i väskan? Jo för att de var såna hypokondrier att de var tvugna att ta tabletter för minsta lilla sak, och att det var en enkel lösning på små huvudvärker. Jadå, man skulle tackat och buga om det ändå vore så.

Tycker killar borde backa undan från sådanna ämnen om de tänker säga att ja men det är väl bara små krämpor, de gör ju inte ont! Kom tillbaka när ni inte kan stå upp så kan jag säga det till er... eller något sånt.

Så kaxig kanske jag inte är.... eller är jag?

Ett inlägg som skulle bli kort, pga att ögonen inte vill stanna öppna (eller att jag hela tiden skriver verk ist för värk)... blev långt som jävla milen.

Förlåt, men jag ville skriva =D


Kommentarer
Postat av: Pia

haha men gud sötnos gå och lägg dig!

2009-11-11 @ 21:45:54
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: Penny ♥

Haha, är han dum eller ?? xD Asså .. ååh xD

2009-11-13 @ 23:33:51
URL: http://pennyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0