Lite inblick i det riktigt barnsliga jag ;)

Marie och Victoria har försvunnit ett litet tag. Det låter faktiskt som de dammsugar. Skulle inte förvåna mig.

Vi har haft en ganska typiskt Marie-Victoria-Rebecca stund. Det betyder att någonting händer, mycket skrik och slutar med mycket skratt. Det involverar ofta att någon jagar en annan.

Victoria hittade inte sin mobil, jag såg den, tog den för att gömma den, Marie ser och skriker till Victoria att jag har den, jag börjar springa bort för att fly, Marie ställer sig i dörren för att blocka mig, Victoria hoppar upp på min rygg... jag försöker få av henne, springer runt, Marie är dum och vägrar fortfarande låta mig springa ut i hallen. Slutar med att jag ramlar på golvet och Victoria vägrar kliva av så att jag får svårt att andas.

Sen försvann dom. Huff.

Imorgon blir det vaccinering och fika med Pia, Mickis och två gamla kompisar ifrån högstadiet som jag inte pratat med på ett tag (eller ena tjejen åker jag buss med ibland, så vi har snackat lite den här hösten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0