När man har huvudet i molnen får man inte simma på gymmet

Så jag tänkte simma imorgon. Vara lite nyttig. Förresten älskar jag att simma och har inte gjort det tillräckligt på den senaste tiden.

Jag går in på hemsidan för den inne pool som finns i min komun, och kollar hur mycket inträde kostar och så vidare. Men där står det något som betyder att jag inte kan gå och simma imorgon. Jo, varför?

"de som inte har gilltigt id-kort får ej tillträde till basängerna"

Mitt id-kort är tyvärr borta just nu. Väldigt lägligt med julhandeln och allt, jag vet. Får undvika Ginatricot i Täby, alltså. Jag fattar inte var mitt id-kort kan vara!

Sånt här är typsikt mig. Jag tappar bort saker ett stup i kvarten. Mina läsglasögon var det för ett år sedan, min mobil där emellan med, nycklar, id-kort, kamera, usb-kablar, böcker... Ja allt. När jag skaffar körkort och bil i framtiden (ska göra't!) kommer jag säkert tappa bort min bil. Så hopplös är jag.

Alltså blir det ingen träning för mig imorgon. Kanske jag drar ut på en lång promenad igen? Nä, mina fötter håller fortfarande på att läka efter förra gången... och nu kan jag inte ens ta mina converse. Först så börjar de gå sönder (lite för mycket), och sedan är det liiite för kallt för en lång promenad med dom på.

Det är så här det går när man har huvudet i molnen mest hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Johannes

Bilen...inte körkortet...bilen xD

Du gillar att gå du :P

2009-11-14 @ 23:31:18
Postat av: »fannyamandaa´

hejhej, allt bra med dig? kram

2009-11-15 @ 09:15:06
URL: http://fannyamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0