1 år sedan: Vaddå Twilight? Nu: EDWARD BITE ME!

Det här är inte rättvist!

Jag började läsa Twilight serien ett bra tag innan den blev till film. När jag ville få tag på tredje boken gick den inte att få tag på, utan när pappa hälsade på farmor i England bad jag honom köpa den där, men den var slut! Så när han åkte på en jobbresa till Usa bad jag honom igen att köpa den, och han kom tillbaka med en fin fin bok.

När jag skulle köpa fjärde boken var den nästintill omöjligt att köpa den på SF bokhandeln för den var alltid slut! Det fanns så få exemplar. Så jag beställde den från amazon.com. Synd nog sög boken extremt mycket, men ändå!

Nu finns böckerna i varje hörn av varje bokaffär. Var jag än vänder mig finns någon som pratar, läser eller ser på Twilight filmen!

När biljetterna släpptes förra året beställde min kompis biljetter till oss så fort biljetterna släpptes för att försäkra oss om plats. Visste ni att tack vare fansen i Sverige kom Twilight filmen till Sverige 4 månader tidigare än tänkt? Nä, det var bla min förtjänst (hehehe, sort of). Nu i år? Nä nu kommer de nya fansen och ska ta alla bioplatser.

....

Okej, jag är inte riktigt på allvar. Om de gillar filmerna och/eller böckerna är det kul för dom och de har lika stor rätt som mig att se den det datum de får biljetter till. Det känns bara lite ledsamt att jag (pappa) kämpat hårt för att få läsa två av böckerna i serien, så får de andra nya fansen allting "utplanat" för sig. No sweat for them.

Grattis till er som fått biljetter till midnattsvisningen! Tror nog jag skulle somna på bion ändå, oavsett hur gärna jag vill se den filmen.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Haha världen är wierd xD

2009-10-22 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0