Är jag en liten bebis fortfarande?

Nu är jag hemma igen. Det tog sin tid. Pappa fastnade i Emelie's vardagsrum, för Stefan hade börjat spela "Brick In The Wall part 1", och eftersom pappa inte har den versionen... Det tog sin lilla tid. Matlida missade sitt pendeltåg på grund av det, men det gjorde inte så att hon missade sitt käraste tåg mot Göteborg.

Men, jag kom dit lite tidigare än jag trott, eftersom vi fick sluta ca en kvart tidigare - datorerna muppade sig. Missade dock precis tåget mot Märsta *grumbles*, så jag fick vänta en liten stund. Men Jenifer gjorde mig sällskap i några minuter innan hennes tåg kom.

Sen har jag, Matilda och Victoria lekt/mysat, äh jag vet inte vad, med Elsa. Jätte gullig liten plutt. Snart 11 månader gammal!! Helt otroligt. Kan gå, till och med! Hon som är så liten.

Stackars Elsa, till och med när hon blir stor kommer hon vara en bebis. Nu inser jag att jag kanske är den där bebisen för Emelie... eh, vet inte riktigt vad jag tycker om det...

Jaja, nu är jag hemma. Det blir kyckling och potatissallad till middag. Ska spela Brick In The Wall för pappa när han kommer hem, och sen ska det bli intervju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0