(bild bilder!) Jag är en natur begåvning på det mesta ;)



Hos Pia (hennes blogg som skall misstolkas är: in my mouth), och är så gott som klar! Jippi! Första gången med liquid eye-liner och det gick makalöst bra! I am a natur begåvning!

Min kamera dog nyss. Vilket suger extremt mycket.

Lite spänning i luften vid denna sekund, för Pia håller på att sprätta fejkblod på sig själv. Undra om det blir bra? Ja såklart! Eller blod var det visst inte! Aja, sen blir det då.

Lyssnar på musik (min bästaste playlist fun songs), och väntar på att Johannes (och Victor?) ska dyka upp. Det sker någon gång snart typ NU.

Ha en underbar kväll allihoppa! Det tänker jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0