Dagen med så

Sitter nu i skolan och jobbar hårt. Det kan jag göra trots att jag sitter här inne och skriver. Är nästan klar med min reklam kampanj uppgift till median. En bild till... men just den sista idén vill inte komma. Suck.

Ganska trög dag. Fick tillbaka matte provet. MVG-. Bra, speciellt med tanke på min avsky för allt som matte innebär. Vi hade svenska också... helt okej.

Just nu vill jag bara ha lov.

Tjatade mig till hörlurar imorse. Mina är ju kapput (som nästan allt jag äger). Toria var ju inte helt glad att jag lyckdes irritera henne tills hon gav upp och lät mig låna hörlurarna. Är inte bäst på att irritera, men ibland funkar det jätte bra. Så, jag har lyssnat på musik!

(och om jag läser det är senare kommer jag lacka på alla "så" jag har skrivit, men även det lär man sig att leva med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0