Det är väl lite "klag" över det...

Det är så gulligt att folk redan gått in på min blogg idag. Makes me happy. Ledsen att jag inte hade skrivit något då (eller egenligen är jag inte ledsen)

Runt... ja nu skulle jag gått på bussen för att åka till skolan. Eh, sällan. Är inte på humör för att vara i samma klassrum som min klass, och därför sitter jag hemma och lackar på datorn istället. Det där med prioriteringar. Men, jag tänker så här: så länge jag får godkänt på proven, och närvaron ligger över 80% - varför klaga? Självklart är godkänt inte ett betyg jag blir särskilt glad över, men om det betyder att jag får slippa min mentors klass? *dance*

Så, nu var det avklarat. Tänkte också som en positiv liten sak: jag har planer på höstlovet? Vad må det vara?? Scräckfilmskväll! Det är ju Halloween dummer. Jag är inte direkt förtjust i scräckfilmer, det är inte så att jag blir riktigt rädd (om det inte finns en katt som hoppar upp i ansiktet på en mitt under en ganska spännande scen...), men det kan ibland bli väldigt... långtråkigt. Men om man har en Mickis och en Julia då kan de mest långtråkiga filmerna bli roliga. Varför? De mobbar sönder dem.

Någon kanske har märkt de dagliga förändringarna som sker med min blogg? Det är för att jag har svårt att bestämma mig. Ikväll ryker the förjävliga headern. Skulle gjort det nu, men det är morgon, jag orkar inte...

Kommentarer
Postat av: Pia

Yaaay!! Skräckfilmskväll!! <3

2009-10-15 @ 11:25:07
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0