Det var ett misstag...

Verkar som en del ville veta om dildon faktiskt var ond (och kanske varför jag snackade om den onda dildon).

Men, men.

Idag ska jag in till Stockholm och träffa på massor av människor. Vi ska samla ihop pengar för att Denis ska färga håret i alla regnbågens färger (det var ett vad). Ca 15 kr var, eller?

Just nu väntar jag på svar på Julia om när vi ska åka - jag vill ju åka med henne. Ska smsa Pia också nu, för jag har för mig att hon är i hemtrakterna idag.

Frukost idag:
nyponsoppa
äpple

Det kommer jag inte hålla mig på så bra. Men bröd var något jag absolut inte kan tänka mig äta just nu. För det blir oftast rostat, och då ska man ha smör... och blä. Nää.

Men nu måste jag skynda mig att göra mig iordning. Ska vara påväg om tjugofem minuter! :S

OOPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0