Mina planer för imorgon i punkter, nästan

Ska iallafall till Täby Centrum med Pia i morgon. Behöver stay-ups och kanske någon större skjorta att ha på mig. Ska vara en pinup girl. Har ett bälte att ha till, ett vitt linne att ha under.... och så ett par skjorts eller en kjol... det bror på.

Efter det bär det av hem igen. Vad jag gör där är frågan. Efter ett tag ska jag till Pia, och vi ska sminka oss och göra oss iordning. Bilder på resultat blir det definitivt iallafall.

När det är gjort, och magen är full. Kanske bär av hem för det. Jag vet inte. Men då vid 18.00 ska vi vara hos Julia. Där stannar jag och Cormac (möjligtvis också Cormacs flickvän Paulina/Powie) tills runt 20-21 innan vi drar till Tani. Hos Tani är vi de enda utklädda,och det kommer bli roligt.

Imorgon är alltså en jätte kul dag. Får träffa alla möjliga människor och åka runt lite överallt.

På torsdag ska jag åka och simma med Sanna och Sherry på Eriksdalsbadet. Kulkul.

Nu blir ni lite konfunderade va? Var bor lilla Muffins egentligen?

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Sugen på en ny bloggdesign? Kika in hos mig och leta upp kategorin "bloggdesign" för att se gamla som jag har gjort. Hör sedan av dig bland kommentarerna om du är intresserad! Ha en bra dag, kram :)

2009-10-28 @ 10:23:12
URL: http://flyonthewingsoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0