Du har funnit mig!

Wow, jag har en blogg! Ska inte ljuga, det här är inte min första blogg. Jag är lite insatt, om jag ska skryta lite...

Det är nästan så att man känner att man borde introducera sig själv, men... nänä. Ni som läser det här känner mig. Mowhahaha!

Eh, idag har jag gjort vad exakt? Ingenting direkt. Drömde konstiga drömmar där Julia övningskörde en buss med sin mamma (två rattar!!), och att jag och Sherry gick i pyjamas i stan. Det var mysigt. Eller vänta! Jag har lackat sönder på en laptop som vi har (ja, jag skrek på den, men det gick inte så bra, så jag satte mig vid en annan istället). Sen så började jag hjälpa Victoria med att städa. Städa innebär att jag plockade undan två av de kanske hundra papper som ligger på köksbordet, la undan laptoppen (vem vill se på den när den är så tjurig??), och diskade tre pannor, och sen torkade jag några tallrikar som Victoria var tvungen (tehe) att diska om för diskmaskinen är en mupp.

Plockade självklart undan de där påsarna mamma tjatat om att jag skulle plocka undan. Jag är en duktig unge.

Nu ska jag göra min hemuppgift. Säg lycka till! Jag lovar att inte säga T-a-c-k

//
Beccs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0