Du kanske inte har hört, men det har jag

Hohoho. Jag har ingen svenska imorgon, så jag har sovmorgon. Grattis till mig, alltså.

Tänkte berätta att jag gett upp, acer datorn slipper mig. Någon gång när jag har tålamod och orkar tänker jag ta mitt usb och rädda alla dokument och allt jag vill rädda ifrån den hemska datorn. Sen, efter november, i december, ska jag dra ut och söka jobb - kanske kan bidra till att få den där datorn fixad... Tänkte att några butiker/snabbmatsställen kanske behöver extra hjälp under julen. Men, jag kanske är lite sent ute då. Jag är bara så feg, jag vill ju inte ha jobb i november! Haha

I januari, då måste måste måste jag ha ett jobb.

Men slur på dessa tråk tankar. Tänkte istället dela med mig av mina favorit låtar. Har kanske inte alla där, men en del av dem. Ganska väldigt kort. Med tanke på att sammanlagt har jag ca 1300 låtar.... hehe

De bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0