Efter en lång, lång dag... har jag ingen bra rubrik

Enormt trött nu. Gäspar stort, stort, stort. Ja... ni fattar.

Träffade Ann för första gången idag, och det var kul - mycket att prata om. Självklart blev det förvirring när vi skulle mötas, för det är sånt som brukar hända när man ska träffa mig i stan! Men, tillslut hittade hon mig (kan ha någonting att göra med min orange-aktiga mössa...)

Och självklart gick jag fel också! För jag gick av vid Kungsgatan för det var förjävliga köer, och jag satt på 53, så jag skulle ändå behöva gå en bit. Gick på Sergelgatan istället för Drottninggatan, så det blev lite extra gång. Genade genom H&M. Ville springa, så de skulle slippa vänta... men tänkte att springa inne i en butik med en relativt rymlig väska inte är det smartaste.

Vi gick och satte oss på McDonald's vid Kunsgatan/Hötorget, pratade, pratade, pratade... etc etc etc.

Sen, bar det hemåt. Trodde jag skulle missa 610, men icke! Har de ändrat tiderna? Inte vet jag, men jag var glad för det. Självklart är det några förbannade jävlar som ska tränga sig i kön som bildas. Egentligen är kön idiotisk, för det kommer alltid de som inte stått ute och väntat jätte länge och ska på först. Så varför står man i den kön? Beats me.

Nu är jag hemma, lyssnar på musik. Ska ta lite hallon nu, mums, så datorn kommer troligtvis stängas av nu. Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Visst hatar man de som tränger sig!? Så himla irriterande!

2009-10-14 @ 22:26:31
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0