En Evil Dildo är bara att förvänta sig, alltså

Tänkte berätta lite om min underbara media klass. Vad tillverkades mest på lektionen idag? Manips av våra två medialärare, med rätt så roliga slogans också... Ja, vi är ju bäst. Eller, jag var inte en av dem som gjorde det, men jag var i klassrummet. Hehe...

Kollade igenom min spellista på spotify. Hade lite tråkigt eftersom blogg.se är enormt segt just nu, och upptäckte att den längsta låten jag har på min list är 22min o 39 sekunder lång. Den är av Placebo. Gissa vad den heter. "Burger Queen / Evil Dildo" (vet inte egentligen om det räknas som en låt eftersom det uppenbarligen är två låtar... i en. Two in one)

wait, wtf? EVIL DILDO!?

Jag måste lyssna på den här låten nu. Kanske berättar senare om den faktiskt var så ond som man tror.

1.30 min in, redan en snusk kommentar. Jag tror den är väldigt ond.



...


Japp, det är på detta sätt jag underhåller mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0