Ensam hemma, inte speciellt roligt

Godmorgon. Just nu undviker jag det där samtalet, som jag trots allt ska göra idag. Men usch. Hur kan man vara så "rädd" för en telefonsvarare? Hur konstigt det än är, är det sanningen för lilla jag.

Ensam hemma nu. Mamma och pappa på jobbet, tvillingsyrran påväg till Göteborg för att träffa pojkvännen. Många lonesome timmar framför mig.

Kom på att jag inte är så utesluten egentligen. Jag hade ju planer igår, och idag, men tanken på att åka in till stan, vilket tar ett bra tag, på lovet? Nehe tack. Det spelar ingen roll vilket sällskapet är. Nänä. Inte så här tidigt på lovet.

Jag har också gett up det där jag tänker inte äta choklad förens november. Ja, jag vet att det inte ens är en vecka kvar, men ibland måste man bara ge upp. Jag utan choklad det är som... en sommar utan att bada! Nästan olagligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0