Fastnade iallafall inte i tunneln

Jag är hemma! Kom hem kvart i sju, vrålhungrig, åt och startade datorn. Det var först då jag kom på att mina hörlurar var i väskan. Victoria fick hämta dem åt mig, mowhahaha.

Det var lite strul med pendeltåget på vägen hem, "omfattande datatekniska problem" tror jag det var. Skylltning och utropning. Fastnade iallafall inte i en tunnel, och det är alltid positivt. Om man inte vill ha en anledning till att missa ett prov...

Tycker Stockholmare är lite speciella ibland. När bussen närmar sig Centralen ser jag några vilsna killar som bestämmer sig för att be om hjälp. Trevligt frågar de en tant som rusande fortsätter gå, tror det inte fanns tid ens för ett "tyvärr", eller ens en beklagande huvudskakning. Nej, vi rusar förbi turisterna, då slipper vi kanske dem nästa år? Tillslut, efter några fler misslyckade försök, går de in på ett hotel för att fråga om vägen.

Sen, sitter jag i Väsby och väntar på bussen - självklart ska en kille ställa sig och röka där. Jag ber snällt honom att ställa sig på andra sidan, utanför buskuren (jag sa faktiskt ursäkta, men mest för att få hans uppmärksamhet). Då frågar tjejen han stod där med om jag inte gillar ciggarettrök. Nej, jag bara gillar att be folk ställa sig någon annan stans.

Aja, nu är det dags för mig att se på youtube videor, läsa och lyssna på underbar musik (underbar musik, låter som något Pia skulle säga ^^).

Puss Puss (Lady Gaga style)

Kommentarer
Postat av: Pia

åååh!! ladygaga style :p :D

Du, mysteriet på greveholm säger jag bara!

2009-10-16 @ 10:59:57
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0