Filmer som bör ses på bio 2010

Jag tänkte göra en kort liten lista av filmer jag vill se som kommer ut nästa år.

#1 The Lovely Bones - baserad på min favorit bok av Alice Sebold, som heter Flickan Från Ovan på svenska.


#2 Up In The Air - fick reda på den här genom Anna Kendricks Twitter (vet du inte vem hon är, hänvisar jag till hennes imdb sida), och jag blev helt kär i den



extra klip (två stycken):
 http://www.apple.com/trailers/paramount/upintheair/large_clip2.html

#3 Tim Burtons Alice In Wonderland - måste jag förklara det? Bara konstiga människor vill inte se den. Förresten så älskar jag Tim Burtons filmer! (var försiktig, högt ljud i början!)
 
(verkar inte finnas i HD, tyvärr...)

Någon film jag har missat?

*Lägger till de som går på bio just nu

Av de filmer som går på bio nu vill jag se:
#1 Upp (läst recensionerna? Det är inte en film man ska missa)
#2 My Sister's Keeper (läst boken)
#3 500 days of Summer (Zooey Deschanel verkar helt underbar, och hela filmen allmänt härlig)
#4 Zombieland (Micheal Cera och Abigail Breslin - need I say more? <3)
och en som inte går på bio här i Sverige:
#5 Whip It! (Ellen Page ftw!)


Kommentarer
Postat av: Johannes

Dra med mig på nån så blir jag glad ^^ Inge skräck :P

2009-10-23 @ 17:12:04
Postat av: Pia

JAG SKA SE DEM MED DIG LOVA!

2009-10-24 @ 01:48:47
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0