För trött för att komma på en rubrik

Godmorgon!

Nä, nu skojade jag faktiskt! Har tyvärr varit vaken i ungefär 12 timmar nu. Jätte trött, och därför ligger jag i min säng under täcket och myser.

Igår blev väldigt lyckat. Hade kul som fan. Fast jag lyckades låsa min mobil, och nu behöver jag PUK koden (satt där och undrade varför fan mobilen sa att det var för få siffror när det faktiskt var 4 stjärnor... blä).

Vaknade i morse, och när jag borstade tänderna upptäckte jag ett sugmärke. WTF!? Nu undrar jag efter bra sätt att dölja sug märke för föräldrarna. Halsduk är ett no-go. Just nu kör jag med skjortan uppvikt (ni fattar väl vad jag menar?)

Vi gick från Tani till täby centrum där vi käkade BK (Sherry körde på donken). Gott som in i helvette! Smällde i mig maten, och inte fan kände jag smaken direkt. Fortfarande mätt 5 timmar senare.

Efter det åkte vi till Eriksdalsbadet där vi träffade Sanna, Sannas pojkvän, Sannas lilla syster, och Sannas lilla systers kompis. Ja.

Mamma ropade precis, trodde jag hade gått o lagt mig tror jag. Nä, så bakis är jag inte... fast jag somnade nästan på bussen på vägen hem!

Nä, nu ska jag halv sova vidare. Fast först: av okänd anledning gick jag in på kissies blogg (jag ville se ankläpparna...), och vem står hon där med om inte med den där snubben jag garvade åt i sommras när vi träffade honom i drottningholms parken för att han pratade så jävla snobbigt. Cheers to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0