I'm a monkey

Gooooood morgon.

Nu äter jag ett äpple, snart en bannan, och dricker nyponsoppa. Ville absolut inte ha något av bröden vi hade hemma... så det här blev det. Vet inte varför, men det gav mig några flashbacks om frukosten i England. Myyycket bröd. Mycket vitt bröd...

Men jaja. Nu har jag inte så mycket tid. Varit vaken i 20 minuter, men i stortsätt allt klart. Måste bara hitta ett par strumpor... undrar om det kommer gå bra. Till slut är det nog väldigt troligt att jag går ut genom huset med ett par strumpor på fötterna - men om de matchar, det är frågan.

Oh! Jag har funderat ut hur man använder semicollon i Engelskan, men inte i Svenskan. Gäller samma regler?

Ni får inte veta vad jag har på mig idag. Bara att jag hatar jeans...

Bannan

Kommentarer
Postat av: Pia

hahaha, men äpple och banan är gott :D



Då måste ja se om du har matchande idag :P

2009-10-20 @ 09:36:48
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0