Inlägg som det här är det bara att bekanta er med

Nu är det ju så att jag måste skaffa design till bloggen. Men det är ju på det viset att jag är nog inte den personen som brukar ta tag i saker, om jag inte har en deadline, eller MÅSTE. Det är just därför jag inte har ett jobb heller.

Just idag behöver jag göra följande saker:
1. Städa Semlans bur

Har jag gjort detta, tror ni?
Ni gissade rätt. Det har jag inte gjort.

Vad gör jag istället? Lyssnar just nu på Lykke Li - Possibility, och jodå, den är bra. Läser lite också, kollar forumet på NaNoWriMo, och tycker synd om mig själv. Ack, det är så synd om mig. Lite ibumetin hjälper, och sedan får datorn mig att tänka på annat när jag LACKAR SÖNDER på den. Ja.

Jag vill baka, helst något med choklad. Vill jag äta det då? Nej, konstigt nog. Just därför bakar jag inte (plus att jag är väldigt lat...). Varför ska de få äta gott när inte jag äter gott?

Och mitt löfte att hålla mig ifrån choklad går faktiskt rätt bra. Om man bortser från det lilla snedsteget igår... men jag lyckades resten av kvällen!

Nu lyssnar jag på The Killers - A White Demon Love Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0