Just nu tänker/gör jag (på)

Råkade spamma Pia blogg (A) hahah

Sen lipade jag till datorn när den var SEG. Ja, jag lipade. Som lipade när man var fyra, med ful min och allt.

Sen kom "Something In Your Mouth" på, då tog jag en penna och använde den som mick. Nu dansar jag ;) Fast jag sitter ned... Om jag var ensam hemma skulle jag satt på högtalaren och dansat i vardagsrummet tills jag inte kan stå upp längre. Det gör jag ibland. AS KUL!

Nu är jag inte ensam, så det får bli nästa vecka! När Victoria är hos sin pojkvän i Göterborg och mamma och pappa jobbar.

Plans. I has them.

OCH NU BLEV JAG JÄTTE GLAD! BARA SÅ NI VET!

Kommentarer
Postat av: Pia

JAG ÄLSKAR DIG!!!! DU ÄR SÅ OTROLIGT JÄVLA SKIT UNDERBAR!!!!! :D

2009-10-20 @ 09:37:39
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0