Killar kan visst inte bestämma sig, urringat eller inte?

Hade en insikt, och sen när jag skulle tänka lite mer på den så... försvann den. Poff, bara sådär. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det...

Blev ingen "varm macka" till lunch idag. När jag skrev det imorse tänkte jag bara för att jag skriver det här kommer det inte bli så. Och visst hade jag rätt. Macka blev det iallafall. Från Sandy's. Och påvägen dit var det en kille som antingen väldigt övertydligt kollade in mig (medan jag stirrade på honom som om han var ett galet pervo, och han såg att jag såg att han kollade på mig - lol mening), eller så kollade han på min väldigt slappa klädsel (om och om igen, upp och ned, upp och ned, upp och ned), just den dagen.

Hur kommer det sig att när jag har på mig trasiga, gammla skruttna jeans, en jacka uppknäppt precis under hakan, ganska så osminkad DÅ passar det att kolla in mig. Inte när jag har på mig en kjol, snygg tröja (med urringning - hallå gillar killar inte det (och tjejer som gillar tjejer)?), sminkat mig snyggt. Eller är jag bara för upptagen att kolla mig själv i spegeln för att märka det då eller?? He-he.

Sen, FICK JAG SLUTA TIDIGT! YES! För jag hade valt just denna dagen för kompensations-ledigt, eller vad man nu kan kalla det, för att jag ska intervjua någon (vuxen) för ett personporträtt någon gång snart. Men, självklart hade jag glömt detta, och kom på det tre minuter innan den 35 min långa rasten hade slutat... och bestämde mig då för att stanna i tre minuter bara för att se om det faktiskt var idag. Eftersom jag skriver det, vet ni svaret.


Kommentarer
Postat av: Pia

Naaw!! Men du, det betyder ju bara att han gillar vad han såg :P

Och många gillar faktiskt när tjejen känner sig bekväm i allt - vilket du gör :P



PUSSS

2009-10-13 @ 21:14:00
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0