Korrigerar faktafel, men det är sånt man lär sig leva med

Mamma ljög för mig. Det var inte på fryshuset, utan på Södra Mälarstranden, Münchienbryggeriet, Klustret.

Det var mysigt. Många uppträdde, folk kom och höll tal. Han som sjunger "Sometimes the truth needs a lie" kom och sjöng några låtar. Jag hämtade mat just då, så jag missade nästan två hela låtar (hörde dem, men såg inte honom). Han var snygg, bara så ni vet. Bara kommer inte ihåg vad fan han heter. Skit bra sångröst, snygg klädstil (diggade hans glasögon).

Sen, var det en orkester där som spelade, en kille i orkesten, kanske något år äldre än mig, var skit snygg och hade många talanger verkade det som (spelade tre olika instrument, och jag såg bara fyra av säkert 7 låtar som de spelade).

Men, nu är jag tillbaka. Vi har köpt hem smågodis (mkt choklad... suck... råkade (JA, RÅKADE!!) äta fyra små mini dumlechoklad bitar idag D: inge bra), glass för till milkshake, och dipp till morötter.

Ja, det låter... mindre än vad det ser ut. Det som är synd är att vi inte har läsk. So, I'm sad. Or not...

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha! Jag vill oxå!!! :D:D:D

2009-10-11 @ 15:24:12
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0