Leighton Meester kan sjunga



Leighton Meester kan sjunga. När jag hörde att hon hade startat en sång kariär föreställde jag mig ett Paris Hilton försök att bli en sångare, eller att de skulle köra låten genom datorn så att hennes röst skulle bli en smörig sörja. Men icke. När jag loggade in på spotify, där fanns den att lyssna på. Good Girls Go Bad med Cobra Starship "feat Leighton Meester". Kunde jag motstå? Nej.

Sitter där och väntar, och undrar kommer hon bara vara en lite "aaah" röst i bakgrunden eller? för det tog ett tag innan hon börjar sjunga, men när hon väl börjar sjunga är det inte illa alls. Det är riktigt bra, faktiskt. 

Gossip Girl, där hon spelar Blair Waldorf, är inte en serie jag kollar på speciellt ofta, men när jag kollar, så kollar jag för att jag gillar Leighton och jag gillar Blair - vad jag menar med det är att Leighton är en bra skådespeleska. Och en bra sångare, tydligen.

Har nu lyssnat på den cirka fyra gånger, nu börjar jag lyssna på den för femte gången. Ni som har spotify, lyssna på den här:

Cobra Starship – Good Girls Go Bad [feat. Leighton Meester]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0