Let's Get Retarded sjunger de!

Blir sur nu!

Folk har försökt övertyga mig flera gånger att Black Eyed Peas inte sjunger Let's Get Retarded, och inte bara Let's Get Started men nu har jag faktiskt bevis på att de gör det! Det finns två olika versioner. Jag har sagt hela tiden att albumversionen är Let's Get Retarded och radioversionen är Let's Get Started.

Black Eyed Peas – Let's Get Retarded

A voíla!

Alla har kollat på mig som om jag är en idiot när jag sagt det - men nej nej nej. Jag hade rätt! Folk borde lyssna på mig, jag har för det mesta rätt (...).

Sen tycker jag det löjligt att de har två olika versioner. USA är alldeles för censurerade.

Och jag gillar faktiskt "I Gotta Feeling" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0