Lite klåfingrig... eller mer klåtåig

Åh vad kul! Egoina blev nominerad till årets blogg!! Hon förtjänar att vinna. Piggar upp en när man har en dålig dag, och har världens bästa humor.

Har smsat med Johannes lite nu, men jag är hemskt och sätter på musik så jag hör inte när mobilen plingar till. Usch, fy på mig. Hoppas att han förlåter mig...

Måste berätta om en vintage affär som vi hittade idag på drottninggatan, den var stor, så stor att det egentligen ska skrivas med stora bokstäver, men jag orkar inte. När jag får pengar ska jag gå dit och kolla igen. Hittade minst tre saker jag ville köpa - och det är en bedrift för mig. Ibland är det ju så, att jag hittar massor av saker, men ibland är det så att jag inte hittar några alls. För det mesta hittar jag kläder när jag inte har pengar, men när jag har det är inget bra nog.

Sitter inne på mamma och pappas rum, och självklart lyckas jag alltid få deras garderobsdörrar att flyga upp. Jag och mina ben/fötter... Det här är anledningen till varför laptops är så mycket bättre.

Nu ska jag lyssna på Glasvegas och fundera på om jag ska gå och se Placebo i November. Det är den stora frågan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0