Mat och minnen från sommaren 08

Till middag blev det lövbiff. Idag Igen. Men, med en mamma som min, då klagar man inte för det blir så gott! Hur ska det bli när jag ska lämna boet och flytta hemifrån om något/några år? Nä, jag tror jag kommer komma på regelbundna besök då. Ganska ofta.

Eller inte.

Tittade igenom gamla bilder på datorn och hittade den här



Rhodos förra året med familjen. Vi åkte dit dagen efter jag slutade nian, och jag fick så många myggbett att jag en dag mådde så dåligt att jag inte ens orkade gå ner i poolen (ser ni hur nära den var? och, jag är motsattsen till en badkruka, jag ÄLSKAR vatten). Men det var riktigt mysigt, trotts myggbetten på kinden och ett på halsen som fick en dåvarande kompis att fråga mig om jag fått ett sugmärke. Nä så lycklig var jag inte.

Där satt jag ialla fall i skuggan lite innan maten och läste. Vilken bok läste jag, frågar ni? Ja, det var Eclipse (på engelska, för så ska det vara, trots alla "chargin"), den pappa lyckades få dag på när han åkte i jobbet till Usa. Lycklig var jag då ^^

Fast, sommaren 08 blev inte en speciellt lycklig sommar för mig. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: juliasbullar

mysig bild du!

2009-10-27 @ 23:57:49
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0