Men hejsan här är min kväll

Snart är det dags för mat. Chili concarne, eller hur man nu stavar det. Helt okej, men inte en favorit. Bättre än köttfärsås o spagetti, det har man tröttnat på så köttet smakar trä.

Efter att ha pratat med Harry om Kings Of Leon, och jag erkände att jag inte tyckte så många av deras låtar var bra, sa han till mig att lyssna på alla skivor, och sen tänka om. Så det gör jag nu, och jag börjar tänka om. Vägrar säga att jag gillar ett band och kalla mig ett fan när jag bara gillar deras radio låtar. Det är ju bara lögn då. Så, om jag gillar alla deras album, tror jag att jag kan kalla mig ett fan då? Nä, tyvärr så blir jag fan av låtar och inte band, för det är sällan jag gillar alla låtar ett band gjort, ibland långt ifrån det.

Men, jag kallar mig ett fan av Muse. För det är få av deras låtar jag inte gillar. Och jag sörjer att jag inte kunde gå på deras konsert.

Har fått klassfotot. Ser lite skeptiskt ut! Som förra året, igen. Fan. Iallafall inte luggen i ögonen den här gången.

Sen efter maten ska jag träffa Pia! Yay.

Så, nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan:)

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 19:14:03
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0