Milkshake och min relation till strumpor

Nu har jag gjort milkshake! Älskar hallon milkshake, godare än choklad och allt det där (inte för att jag kommer ihåg längre D:)

Tog en bild på den. Här har ni min dåligt hemskt belysta bild. Ser inte direkt gott ut...


Och sedan måste jag förklara något för er...



Jag och strumpor går inte så bra ihop... Så, det blir så här för mig istället



Lite sånt förgyller livet.

Men jag kan också köra på knästrumpor som vanliga strumpor.



En mycket gammal bild. Eller, över ett år iallafall. HEEEJ mina kära kängor.

Och nej, jag har ingen fot-fetisch, det bara händer att de bilderna jag tagit på mina fötter hamnar här på bloggen. Till och med min profil bild!

Helt omedvetet...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0