Music TV (MTV) utan musik? (och lite feel good saker)

Kollar på ZTV, eftersom konstigt nog spelar de mer musik än MTV. Det är väldigt lustigt det, för jag vet att MTV står för Music TV, och music är jag ganska säker på att det intebetyder skräp. Iallafall, skämt åsido.

Först var det Pink "I don't believe you" - tummen upp.
En ny version av Umberella - videon var så sugigt gjord och låten alldeles för känd för att bli omgjord på det sättet. Det passade inte ens.
Och nu The Veronicas "4ever" - måste erkänna att jag tycker The Veronicas är ett härligt gulligt band, alltså mitt feel good band.

Nu när jag avslöjar att The Veronicas är mitt feel good band, kan jag avslöja vilken film som jag ser på när jag vill se på mindless skit och bara vara lycklig - Camp Rock. Den påminer så mycket om vad jag skrev och läste när jag var liten. Så jävla härligt.

Men nu ska jag inte se på den filmen, eller skriva någonting sånt. Näne, jag ska skriva på personporträttet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0