Nä, jag är inte född modebloggare

God morgon mina sköna damer och herrar!

Trots att jag hade sovmorgon verkade det inte som om jag hade sovit ens när jag vaknade. Men, nu är jag lite piggare. Tur för mig va?

Vad har bästaste jag på mig idag? Säg det du... Ne, jeans kjol (H&M), leggins, randing t-shirt (monki) och wait for it- knä strumpor! (för att kompensera, jag har inga örhängen längre...). På fötterna blir det everest kängor.

Kanske jag borde mode blogga? Om jag fortsätter på det här sättet kommer det ju inte vara så svårt. Liksom "hej idag har jag på mig..." (Ja, det är faktiskt så jag ser på modebloggning, vad annat gör de? Reklam?). Fast, jag brukar inte ha på mig så mycket olika kläder, och de är ju inte alla att prata om direkt. Sen så kommer jag sällan ihåg var jag köpt allt.

Jaja, då har vi fast slagit det. Jag är ingen modebloggare. Men jag gillar affären Monki....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0