När man skriker får man ont i halsen, det är bara naturens lag

Om jag säger att det inte var meningen att skriva på engelska i dagens första inlägg tror ni mig då? Om ni inte gör det, synd, för jag menade faktiskt inte det. Jag var bara så trött att jag inte kom ihåg vilket språk man skulle skriva på.

Baad.

Fortfarande ont. Det kommer och går. Ibland är det lite värre än andra gånger. Just nu är det helt okej, bara hugger till/bränner ibland. Inte lika "krampaktigt" som igår. Lite svullen tror jag att jag är, dock. Hummm...

Bråkade med syrran nyss, gick så där jätte bra som bråk brukar gå. Lite skrik och liknande. Tre minuter efter vi slutade skrika på varandra kom syrran upp och vi snackade helt civilicerat om hennes svullna fot som om vi inte skrikit på varandra som om vi var världens största fiender några minuter innan dess. Jaja, det är så det kan gå till när man bråkar med sin tvilling. Inte så mycket förlåt direkt (för ingen av oss tycker vi har gjort fel, det är ju faktiskt den andre som gjort fel).

Det är därför min hals gör ont nu också. Inte så van att skrika på folk längre (... hehe).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0