Nikki Reed och Jack Huston filmar Eclipse

För er som inte läst Eclipse, jag tänker inte spoila er. Jag lovar.

Två bilder på Nikki Reed (Rosalie Hale) och Jack Huston (Royce King II) spelar in en scen om Rosalies förflutna.

 

Många verkar ha någonting emot Nikki Reed, men själv tycker jag hon verkar häftig. Speciellt efter filmen "Tretton", som jag själv såg när jag var elva. Kan inte riktigt förstå att hon själv skrivit en stor del av manuset till den filmen. Den är även inspirerad av hennes eget liv.




Det här är en av de scenerna jag verkligen ser fram emot att se när filmen väl har premiär. Inte riktigt för vad som händer, utan för att, nä där var en spoiler påväg att skrivas ned... Jag hoppas David Slade gör bra ifrån sig. Populär som Twilight blev, var inte Catherine Hardwick speciellt bra på att göra en vampy film. Indie filmer och fantasy filmer ska inte blandas tillsammans. Men, utan indie, hade vi troligtvis inte fått filmen Twilight (vissa skulle väl jubla av tanken)

bilderna tagna ifrån sortof_awesome på livejournal

Kommentarer
Postat av: Pia

NICE!!!! Jag vill seee deen nuuu!! Ska vi flyga till usa och smyga in o titta?

2009-10-13 @ 21:11:58
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0