Och jag fortsätter att leva vidare, liksom planlöst

Jag hade skrivit ett inlägg, men sen laggade datorn. Så det blir inget sånt inlägg, inte nu.

Ville jätta gärna ha på mig skjortan jag köpte igår, men istället letade jag upp min gamla skoltröja från åttan. Vill ju inte förstöra min kära skjorta.

Idag har jag inga egentliga planer. Kanske ska se Allt för min syster med mamma och Victoria (som kommer hem idag), som vi tänkt i säkert över en månad. Hoppas det blir av. Vi tänker ta med oss näsdukar, efter som det är en "hitting close to home" film.

Ha det bra
=)

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

jaa precis :P

2009-10-30 @ 12:56:08
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0