Och så satt jag där och tänkte "nu blev de kvälle!"

Sitter nu här på median och har väldigt roligt faktiskt. När man väl har en låt att göra videon till går det mycket snabbare och det blir mycket roligare - resultatet blir också hundra gånger bättre. Med andra ord har jag lyckats.

Satt på pendeltåget påväg till skolan, och självklart blir det signalfel. Då sitter man där i en tunnel och väntar, ganska mörkt och man undrar om det blivit vinter på riktigt. Nej, okej, det gjorde jag inte. Men den där minuten man satt där tänkte man "typiskt, ser inte framemot vintern direkt", för då blir det nog bara fler.

Men, Roslagsbanan är nog roligast. Kan inte köra när det är löv på spåren. Tycker nästan att de borde installera en blåsmaskin vid spåren så att löven aldrig hamnar där! Hoho.

Fast, man satt där en minut, och en minut kändes mycket mycket längre. Det är som när man väntar på ett sms, och det tar evigheter att få svar, men när man väl får det ser man att man själv skickade smset bara för en minut sedan (grejen är nog att jag tar så lång tid att skriva smset så att det lägger såpass mycket extra tid på tiden, därför känns det så långt...). Jag skickade ett sms till Sherry om att jag sitter fast i en tunnel, och sekunden det skickades, ja vad hände då? Tåget började åka! Allt som vanligt alltså.

Det var lite spännande att sitta fast, ändå.

Kom till skolan, köpte lunch (Japansk! Usch till Kinesisk). Åt för mycket lunch, och eftersom jag satt vid datorn hann jag inte äta frukost, började jag må illa. Hmm... Där satt jag iallafall och vräkte i mig maten, och där satt Danne och Johannes också, efter ett tag kom Sherry och åt macka hon. Danne snodde min mobil och skickade ett sms som kunde misstolkas (väldigt lätt, och det var inte direkt trevligt) till Christoffer.

Ja, mycket namn i detta inlägg. Om du känner alla jag nämner, kul för dig! Om inte... men, synd!

Nu ska jag återgå till median, och kolla igenom den där lill filmen jag gjort. Efter en liten paus kan jag se lite mer objektivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0