Pintoshop är ett annat ord för det


Det är en moment i textkommunikationen. Vi ska skriva ett personporträtt om en vuxen person. Vad vuxen är, är ju frågan. Men med tanke på att han nått 60, tänkte jag han nog var vuxen.

Nu ska jag leka lite i photoshop, eller som Sony Ericssons T9 säger - pintoshop. Vad det nu är. Och tänkte också testa min spellista inför november. Ni kanske undrar varför jag tjatar om november? Det handlar inte bara om min födelsedag, även om det är en milstolpe man gärna skulle vilja nå.

Nä, nä. I november ska jag skriva en bok på 50 000 ord, på 30 dagar. Jag och ca 15-20 tusen andra ska göra det, världen över. Det handlar alltså om kvantitet, och inte kvalité. That's my cup of tea.


EDIT: NÄ NÄ, så där skriver jag inte mina paragrafer! Fuckade blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0