Ramlade nästan ur sängen, vad ska man säga? Snö?

Vaknade i morse och ramlade nästan ur sängen. Pia hade smsat och sagt att det snöat nu i morse. SNÖ!? Men, om man tänker efter, 2003 (tror jag det var) fanns det snö till höstlovet, och nästa vecka är sista veckan innan höstlovet. Så, istället för att sörja, så är jag glad!

KOM IGEN VINTERN!

Nu sitter jag här, med en varm macka och appelsin juice - gött gött. Det blir varm macka till lunch också. Smsar med Pia, bla. om mitt hår som såg ut som hon tjejen i Sweeny Todd där ett tag, men det la sig. Hon ska ha rättskunskaps prov idag, hahahaha, så jag tröstade med att lämna en kommentar på hennes blogg. Billig som hon är (:P) blev hon glad för det.

Kom på nu att höstlovet är om två veckor nu, och inte fan har väl jag några planer. Suck. Får hoppas att man inte behöver sitta och glo på en datorskärm hela lovet? Det ska jag ju göra i hela November!!!

Fast, jag är egentligen inte så glad som det ser ut... laptopens batteri har lagt av igen, så nu är den borttagen, och blää. Den här datorn kommer inte kunna klara av det själv. Sorry, dator, men det ÄR sant. Och, trött som jag var igår, glömde jag att jag hade smink på mig.... (så går det när man inte sminkat sig under en lång tid och sedan börjar igen!!). Jag lider nu av konsekvenserna (jag tror det kallas "rakoon eyes" på Engelska, men jag är inte säker)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha :P It's all my doing!!!

:D:D:D:D



Du är super söt, och varför tog du inte hårspray! Den kvinnan har ju sjukt underbart coolt hår i den filmen!

<3

2009-10-13 @ 21:03:15
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0