Rebecca gör en mellanlandning

Hej, då är jag hemma igen!

Jag och Pia hade det bra i Täby idag. Men när vi stod och väntade på tåget på vägen dit träffade vi Vafa (jag stirrade väldigt odiskret på honom ett tag innan dess). Väldigt kul att träffa folk från högstadiet igen. Det brukar bli så när man vandrar runt i sina hemtrakter.

Pia skulle köpa mobil, eftersom hennes begått självmord med hjälp av el. Den hon tänkt köpa, och skulle kommit ut i butik för tre veckor sedan, hade ännu inte levererats. Jahapp. Men jag fick iallafall tag på det jag skulle ha. Plus en liquid eyeliner, för min har försvunnit under mystiska omständigheter.

På tåget på vägen hem fanns en skara med barn. De var lite lustiga. Hade tankar om att hoppa upp på taket och åka där om man inte hade biljett. Det var också ett barn som sa "Titta, en kändis!" och sa det helt rätt med sch-ljud och allt. Men då hoppar en annan besservieser in och säger "kändis" men med k, och inte sch-ljud. (schändis - rätt, Kändis - fel). Jag och Pia höll på att dö av skratt

Hemma nu. Har plockat ihop lite grejer och lovat mamma att när jag vandrar ute ska inte min kjol vara så högt upp att man ser att jag har stay-ups och inte strumpbyxor. Hon blev lite orolig, och det lät lite smått humoristiskt.

Har än så länge plockat ihop:
-Shortan
-stay-ups
-eyeliner
-linne
-kjol
-bältet
-trosor (ska sova över!)
-bikini

Ska plocka ihop nu:
-deo
-foundation
-parfym
-handduk
-strump
-stora dölj-mitt-hår mössa
-kanske en bandana (om jag hittar den jag vill ha)
-hårspännen (se ovan)
-kanske glasögonen
-tandborste
-borste?

Kommentarer
Postat av: Pia

Åååh!! Snart är duu hääär o sen kommer hanness o me honom andersson...

:)

2009-10-28 @ 15:37:42
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0