Rebecca har musiksmak

Jag ska skriva någonting.

Okej.

Skriva. Om vad?

Det finns en jätte bra låt som heter Skinny Love, Bon Iver sjunger den. Det är ett jätte bra band, som är helt otroligt. Sångaren har en sån otrolig röst. Om ni inte har spotify, sök på youtube. En av mina favorit låtar. 
 
(spotify länkar)
Bon Iver – Skinny Love

Och, sedan har vi Elliott Smith. Ni som inte hört talas om honom, skäms på er. Jag kan inte riktigt bestämma mig om Needle In The Hay eller om Biggest Lie är bäst. Så ni får länken till båda dem

Elliott Smith – Needle In The Hay


Elliott Smith – The Biggest Lie

Konstiga är att jag har två spellistor där de här låtarna passar in extremt bra, men de låg på en vardera. Konstigt.

Titta, jag lyckades skriva om någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0