Saker jag fått för mig

Fan vad idag går långsamt. Trodde för flera timmar sedan att klockan var åtta. Men icke. Känns desutom som om att det är lördag (men det betyder ju att tiden går snabbt? aja), så jag är väldigt sugen på godis! Eller mest choklad, nu när jag inte ätit det på flera veckor. Funderar på att börja äta det NU för min utan-choklad-i-fyra-veckor diet inte fungerar så bra för mig.

Men det går jävligt långsamt idag. Väldigt jobbigt för mig som är väldigt lätt uttråkad just nu. Behöver en aktiv vecka. HALLÅ MÄNNISKOR, inkuldera mig tack.

Men nu förklarar jag för Johannes att jag inte dissar honom, utan att jag såg hans medelande, men ungefär en timma efter att han skickat det. Då går det inte för mig att svara. Jag har fått för mig så konstiga saker. Till exempel ett blogg inlägg från igår på en väldigt aktiv blogg skulle jag aldrig kommentera på. På en blogg som inte updateras så ofta kan inte inlägget vara äldre än några dagar. För att ta ett exempel. Ett snabbmedelande har en utgångstid på cirka... en halvtimma. Efter det- soptunnan med det.

Förstår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0