Sover vid datorbordet, det här skrivs av sig själv

Sitter nu i skolan, har textkommunikation - så det passar kanske lite bättre att skriva det här nu. Googlar lite info om 70-talet, och det går väl sisådär. Även om jag inte är ett jätte stort fan av wikipedia, så fungerar det alldeles utmärkt just nu.

Vaknade imorse klockan sju (inte så värst farligt), men ville inte på några omständigheter gå upp. Så jag tryckte på snooze. Tio minuter senare ringer den igen, och jag snubblar ur sängen, mumlar någon om "ska inte du åka nu?" till Toria (hon hör inte, jag orkar inte upprepa), och ramlar in i badrummet. Dusch dags. Där blev jag fast ett bra tag.

När jag väl klev ur duschen var det en kvart innan bussen gick. Jag hann inte med den.

Sitter vid frukostbordet med mamma, båda ganska så döda, och då börjar det snöa... och det låg kvar på marken i säkert en halvtimma. Jag tog kort på det. Höstens första snöfall som fastnar måste man fota (eller så var jag bara uttåkad).

Idag blir det medtagen lunch istället för att betala med lunchkort, kom för en gångs skull ihåg bestik! Eller mer gaffel. När Cormac försökte lura till sig att jag skulle göra något (inte fan kommer jag ihåg vad, det  var en timma sedan!) försökte han köra med "jag tar med mig bestik till dig" kortet. Ha-ha! Det fungerade inte.

Nu är jag vrålhungrig. En halvtimma kvar till lunch!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0